Winkelen in Utrecht, hoe leuk is dat?
"Het Duitse Zalando verovert met zijn webshops voor schoenen en kleding in razend tempo de Europese markt", aldus Het Financieele Dagblad van vorige week. Vrouwen tussen de 25 en 45 jaar zijn de grootste klanten. Ze bestellen schoenen en kleren in drie maten tegelijk. De eigen huiskamer fungeert als paskamer. Stille kracht van dit verzendhuis: kosteloze levering en 100 dagen om producten gratis retour te sturen.
Lees de hele column op DUIC.
Trude Maas-De Brouwer
Voorzitter Utrecht Development Board
Utrecht Development Board » Columns » Winkelen in Utrecht, hoe leuk is dat?

"De culturele sector is hechter geworden"
Quinten Peelen, directeur K. F. Hein Fonds, ziet na de Corona-verlamming de levenslust van de culturele sector in en om Utrecht opleven. “Ik denk dat we een tijd ingaan van experimenteren, nieuwe vormen. En delen, via open source of fysiek” zegt hij in ons interview bij vertrek uit de Utrecht Development Board. “Corona maakt dingen mogelijk die heel moeilijk leken”.
